İpekyolu Kalkınma Ajansı Kalkınma Kurulu Üyelik Başvurusu İçin Kamu Kurum Ve Kuruluşlarının Dikkatine
03 Nisan 2012 | 12:37
5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanunun 8 inci maddesinde “Bölgesel gelişme hedefine yönelik olarak; bölgedeki kamu kurum ve kuruluşları, özel kesim, sivil toplum kuruluşları, üniversiteler ve yerel yönetimler arasında işbirliğini geliştirmek ve ajansı yönlendirmek üzere kalkınma kurulu oluşturulur.” hükmü yer almaktadır.
İpekyolu Kalkınma Ajansı Kalkınma Kurulu’nun üyelerinin görev süreleri 22/11/2008 tarih ve 2008/14306 sayılı Bakanlar Kurulu kararının ilgili hükümlerinde belirtildiği üzere dört yıl olup, bu süre 22/11/2012 tarihinde sona erecektir.
Bu nedenle kamu kurum ve kuruluşları, özel kesim ve sivil toplum kuruluşları arasından Kalkınma Kurulu üyeleri yeniden belirlenecektir.
Yeniden belirlenecek kalkınma kurulu üyeleri arasında yer almak isteyen kamu kurum ve kuruluşları, özel kesim ve sivil toplum kuruluşlarının konuyla ilgili taleplerini ekte yer alan başvuru formunu doldurarak en geç 04/05/2012 tarihine kadar doldurup imzalanarak, İpekyolyu Kalkınma Ajansı’na göndermesi ve ayrıca akif.eker@ika.org.tr e-posta adresine iletmesi gerekmektedir.
Başvuru formu aşağıdaki ektedir.