PROGRAM HEDEFLERİ
“Japonya'ya Hazır Olun” Japon iş uygulamalarını ve iletişim tarzlarını anlamanıza ve başarılı iş ortaklıkları için fırsatları belirlemenize yardımcı olmayı amaçlıyor. Ayrıca, program Japon şirketlerindeki karar alma sürecine ilişkin içgörüler sağlamayı ve müzakere tarzlarını ve hiyerarşilerini daha iyi anlamanıza yardımcı olmayı amaçlıyor.
Son olarak program, Japon müşterilerle mevcut ilişkileri güçlendirmeyi ve potansiyel müşterilerle yeni bağlantılar kurarak işletmenin erişim alanını ve etkisini genişletmeyi amaçlıyor.
PROGRAM İÇERİĞİ
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler (KOBİ'ler) için Özel 2 Aşamalı Eğitim Programı
Program iki aşamadan oluşuyor.
İlk aşama 19-23 Mayıs 2025 tarihleri arasında çevrimiçi bir programdır. Bu aşamada katılımcılar sanal vaka çalışmaları ve kültürlerarası derslere katılarak Japon iş ortamı ve yönetim uygulamaları hakkında bilgi edineceklerdir.
İkinci aşama, 9-13 Haziran 2025 tarihleri arasında Tokyo'da yerinde bir programdır. Bu aşamada, KOBİ katılımcıları etkileşimli seminerlere ve çalıştaylara katılma ve ilgi duydukları Japon şirketleriyle bireysel şirket toplantıları (ICM'ler) planlama fırsatına sahip olacaklardır. AB-Japonya Merkezi'nin ekibi ve tercümanları bu ICM'leri destekleyecek ve KOBİ'lerin önceden belirlenmiş veya yeni büyüme ve iş birliği fırsatlarını keşfetmelerine olanak tanıyacaktır.
Bu programa katılımcı sayısı 14 ile sınırlıdır.
Japon iş kültürünü keşfetmek, karar alma süreçlerini öğrenmek ve yeni iş fırsatları yaratmak için:
https://bit.ly/4h4YU0p
Son başvuru: 13 Mart